30 mars

Nu får vi se hur det går med de nya försöket att börja blogga? Om ens någon hittar tillbaka hit och följer mina inlägg. Fast de kanske bara blir det hära också, vi får se.

Nu ligger jag hemma i soffan om dagarna och det är riktigt långtråkigt kan jag lova er. Är sjukskriven nu fram till nästa vecka som de ser ut och de har gått två dagar. Jag avlider snart!

Har åkt på någonting som heter luftvägsinfektion, så mina vänner. Träna inte förkylda! Jag får röra på mig om dagarna för läkaren men det är nog en fysisk omöjlighet. Efter två meter får man hjärtklappning, blir anfådd som att man sprunigt milen och att jag svettas är bara förnamnet. Snacka om en förträngning i luftvägarna.

Tråkigt första inlägg men kommer nog se ut så dom närmaste dagarna om jag fortsätter blogga när mitt liv inte blir mer intressant än såhär just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0