Topp!

Måste bara tillägga att träningen ikväll var grymt roligt! Vet inte varför men innan träningen var vi helt tysta i bilen och kände inte alls taggen jag maja och malin men sen när  vi började upptäckte vi att det var riktigt rolig :) Mina skavsår gjorde det tungt för mig mot slutet och när sista kvarten var kvar tog jag mig i kragen och körde fys istället, jag vill inte ha tillbaka skavsåren som de var förra veckan, hur ofta blöder man ur ett skavsår egentligen? Nää juste :)

Helgen ser ut så:
Imorgon blir det skola, träning sen kommer kusinen hit och äter middag och sen drar vi vidare till morfar och Ina, vi ska nämligen gå på konsert med dom, jag tror det kan bli mycket bra det också :)

Lördag skriver jag högskoleprovet hela dagen och det kommer inte gå bra, men huvudsaken att jag gör det och sen ska jag iväg och kolla på våra matcher!

Söndag blir det jobb hela dagen lång. Plus att jag ska hinna klämma in lite träningar i helgen.


Vad tycker du om mina tjocka bokstäver Camilla ? ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Dom är helt okej gumman. Gå inte för långt bara

2009-03-26 @ 22:01:54
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men tack, skulle gärna få en länk till lill Sofias blogg. Tack tack

2009-03-30 @ 08:37:34
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nu vil jag att du börjar skriva någongång !!!

2009-04-02 @ 22:35:31
URL: http://sofiaahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0