Rena Rånet

Jag som skulle plugga inför  historiaprovet ikväll, jo juste. Wish me good luck! :) Iofs är det inte fören på onsdag men imorgon har jag träning med grabbarna och egen träning så tid finns inte. Får nog sitta med böckerna hela natten inatt eftersom jag inte är nå trött.

Anledningen till att jag inte är trött är för att igår skulle jag ju se wipeout och beck så då bäddade jag ned mig i sängen och slocknade på en gång. 9 timmar på hela helgen tyckte tydligen inte min kropp om och sen vaknade jag kl halv 11 imorse. Ni kan ju räkna själv, från 8 till halv 11 det är 14½ timma! Jag gillar det!

Ikväll har jag bara fixat med att beställa ett nytt betalkort till mig, betalat räkningar och fixat efakturor, så man tjänar på det alltså. Bara en faktura går ju på 19 kr annars.

Sen har jag även lärt mamma och pappa att betala över internet och fixat efakturor åt dom också, tog några timmar och mitt tålamod är intedet största! Haha :)

Nu in i historians värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0