Dan före våffeldagen

Jag gillar inte historia, och provet är imorgon på 100 sidor och jag kan ingenting. Det gör dock inget för imorgon är det våffeldagen och det känns som evigheter sen jag frossade ordentligt! Det kommer bli gött..

Idag lånade jag en bok på biblioteket, första delen av twiligt. Om jag kunde drömma. Jag vill bara börja läsa den nu på en gång men om det är någonting jag ska läsa ikväll så är det historia. Jag väntar mig bara att första delen kommer vara exakt som filmen så det kanske blir lite långtråkigt, men resten kommer jag nog sluta på någon dag bara. Alla som läst säger ju att de inte går att lägga ifrån sig boken.



Så imorgon ska jag börja med den och äta mina efterlängtade våfflor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0