Were gonna party like it's my birthday (Internt)

Nu är det såhär att jag faktiskt tänkte skriva ett blogginlägg, det kommer inte vara allt för intressant så om du inte heter Camilla eller Kicki kan du sluta läsa nu ;)

Cypern är absolut den bästa resa jag någonsin har gjort, har träffat människor som på så kort tid har fått en väldigt stor plats i mitt hjärta och jag hoppas att jag träffar dom snart igen :) Vi hade kanon väder varje dag så lite brun blev man allt, men det försvann såfort man satte sig i planet hem. Jag längtar tillbaka! Bilder kommer när Kicki, Josse eller Maja tar tummen ur röven och skickar dom till mig.

Nu sitter jag och laddar för en klassfest för nu vankas det studenten för hela slanten, kommer bli aproligt!
Blir först en sväng hos Sanna och sen ska vi vidare till Emil.

Nu ska ja ta och städa igenom mitt rum en sväng, såg på supernanny och småbarnen städade själva och jag har bara legat i sängen fram tills nu så jag fick lite dåligt samvete.

Vi ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Kicki

duktig flicka,nu har jag något att göra på dagarna, bara du uppdaterar nån gång då och då ;)

2009-06-05 @ 16:54:08
URL: http://kristinaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det där var väl inte så sjukt svårt, människa

2009-06-06 @ 16:49:19
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0