Sjuk

Idag är jag sjuk, men det är bra för jag är ledig och då har man tid att vara sjuk! Det är dessutom väldigt skönt att bli uppassad ibland när man ska passa upp folk hela dagarna på jobbet. Hoppas att de håller i sig lite lagomt till midsommar så man kan vara hemma med gott samvete men ändå orka vara uppe med familjen och göra något :)

Imorgon ska jag på stan med mamma om jag är ledig, vi ska kolla på någon madrass och sen ska ja ta och förstöra lite pengar. Mums.

Igår var jag på bio med Sofia, vi såg baksmällan. Jävlar vad bra film, har ni inte sett den rekommenderar jag den stark. Vi vek oss av skratt genom hela filmen, nu är det bara att vänta på att The Proposal ska komma ut, den verkar vara kanon den med. Vad säger du kicki, barnvagnsbio?


Nu skriver jag endast blogg för att min bästa vän kicki ska ha något att göra i dagarna, som att hon inte har tillräckligt med en nyfödd och allt ;)





Bilder från balen, studenten och Cypern finns uppe på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0