Tillsammans är man mindre ensam

På begäran kommer här ett inlägg, vet inte vad jag ska skriva dock men någonting ska väl gå att hitta på :)

Har inte skrivit något sen i fredags men de är för att jag inte har gjort allt för mycket.
Lördagen jobbade jag och sen på kvällen var vi några tjejer hos Madde där vi åt god mat och förfestade lite innan vi drog till Olivers. Hade iallafall hur kul som helst så kan ta och lägga upp några bilder lite senare om ni har tur.

Söndagen var  väldigt tung. Sov bort hela dagen och sen var jag ut till Alvik och åt lite mat och for sen på basketmatch, vi vann med 30 pinnar och spelade riktigt bra faktiskt.

Igårkväll var de sjukt tungt att gå och lägga sig för jag visste att min dag idag skulle bli riktigt dryg med två jättelånga hål, 3 lektioner mellan 8-17. Gick på första lektionen och fick veta att både svenskan och samhällsen var inställd så jag slutade ungefär vid 9.30 :) Gick hem och somnade om efter det och sen har jag bara myst på..


Ikväll visas tillsammans är man mindre ensam på canal plus, har läst boken så måste se filmen ikväll.
Gör de ikväll ni med som har canal plus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0