Tillbaka till verkligheten - 2009

Nu är jag hemma från Kroksjö! Lovade väl ett inlägg när jag kommit hem men vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att denhär veckan har varit underbar! Jag har inga bilder ännu för jag hade ingen kamera men det kommer komma. Madelene tog bilder, Camilla&Andreas, Robin och Johanna så bilder finns!

Nu är man tillbaka i verkligheten. Nytt år, nya möjligheter. 2009.

I kroksjö var det så underbart, inte mycket att tänka på i onödan dära iallafall förutom dagen efter nyårsafton när ingen mådde bra och vi insåg att allt toapapper var slut? Vi hade alltså använt ungefär 8 rullar på 12 personer på en kväll? Jobbigt läge när ingen var körduglig heller. Andreas och Lars tog sig in till Lycksele senare iallafall och kom hem med massa gosaker och toapapper!

Har varit i Kroksjö sen i måndags, kom hem nu idag eftersom jag jobbar imorgon och på söndag. Men det säkert klirr i kassan. Vi har iallafall bara kört en massa skoter, varit ute, festat och slöat. Absolut det bästa slutet på 2008 och den bästa början på 2009.

Nu sitter jag iallafall och försöker få tag på Oskar, men det går inte allt för bra. Undra vars han håller hus egentligen? ;)

Dags för mera bloggläsande, vilket tar timmar att gå igenom när man varit borta FEM dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0