Sjuk

Nu sitter jag hära och ögonen håller på falla ihop. Kommer somna vilken sekund som helst...


Imorse när  väckaren ringde kände jag bara att jag måste sjukanmäla mig för jag kände mig riktigt risig. Tog mig dock upp och gick till skolan, de blev bara värre och värre. Vid lunchen satt jag och huttrade som en annan och tog mitt pick och pack därifrån. Var tvungen att sova bort sjukan kände jag.


Hinner inte mer än hem så får jag reda på att jag måste åka och jobba stäning, inte blev de nå sova för mig inte. Hade iallafall svinkul på jobbet med Erika, väldigt lite folk och bara roliga saker att göra :) På lördag blir de också jobb så missar våran match, och på kvällen blir de middag hos morfar och Ina för Ina fylller år!


Nu har jag just varit ute på en långpromenad med Bandit i detta väder, han tyckte de var svinkul men min förkylning tyckte inte de. Måste laga mig nå mat nu också innan jag hämtar O på jobbet, vet inte riktigt vad jag ska laga och har ingen hunger men måste få i mig någonting iallafall.


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0