Sista dagen

Sista dagen på lovet idag, känns tungt men skönt att komma tillbaka och alltid veta vad man ska göra. Har alldeles nyligen skjutsat O till jobbet och har ingen aning om när han kommer hem, de skulle tydligen inventera idag och det skulle dom göra ända tills dom var färdiga..



Nu väntar jag iallafall på Kicki så ska vi ta en svängom på stan, längtar efter henne faktiskt :) Känns som evigheter sen vi sågs. Efter det ska jag ut till alvik en sväng och se vad de har för sig, att jag kan sakna mamma pappa och tony så mycket, de är mitt allt.


Ikväll blir det mysmiddag och film med Madelene och skvallra lite. Har inte riktigt hängt med de senaste dagarna och i hennes liv hinner det hända mycket på kort tid.

Nu ska ja sminka mig! Puss

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, nej det är få som hinner med i mitt fartfyllda liv. Tacka vettja att jag har dig, annars hade inget funkat! Loveyou!

2009-01-07 @ 22:33:14
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0