Shopping

Klockan är bara 12.30 och jag har hunnit med mycket idag känns de som :) Första lektionen imorse var samhälls med Kjell? Ja de säger väl allt. Svenska C lektionen var inställd så då har jag och Sofia varit och lånat en bok som jag ska läsa i Svenska B kursen och skriva om. Känns skönt att göra bort det så tidigt som möjligt. Boken jag valde var iallafall Anne Franks Dagbok. Det skulle vara en klassiker och det beror ju på vad man räknar till klassiker då, om det är en eller inte. Vad tror ni ?:)

Efter det drog vi på stan och shoppade lös ordentligt, vi har nog gjort så att lule stad har gått med vinst idag. Efter det tillbaka till skolan och äta potatisbullar till lunch.


Nu har jag ett långt hål och väntar på en sista lektion, sen blir det att börja göra sig iordning och dra till Olivers för att äta med brudarna och sen fest. Kvällen kommer bli kanon ;)


Ska lägga ansiktsmask sen när jag kommer hem. Skönt :)

Kommentarer
Postat av: Karin Fagervall

Hehe Kjell, jobbar han kvar. Han hade jag i samhälls också :P



Anne Franks dagbok har jag läst, den är bra =) och den räknas säkert som en klassiker skulle jag tro=)

2009-01-23 @ 12:50:09
URL: http://fagervall.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas du har roligt fortfarande gumman. Det är ju någon timme sedan vi hördes sist ;) Anne Frank har jag såklart läst, som allt annat, och det finns nog en recension på datorn. Om du vill ha lite tips :)

2009-01-23 @ 22:14:49
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0