Pömsig

Inte pömsig som i pömsig, utan hur trött kan man vara på en skala ett till tio? Jag är nog mer en så nu. Jag kämpar varje sekund för att hålla ögonen öppna. Har träning klockan 8 och vill inte somna innan det för då blir benen ännu segare på träningen.

Idag har det iallafall varit en lugn dag, inte lika hektisk som igår. Lite skola men inte mycket jobb på lektionerna osv. Imorgon är det full dag men på hålet har jag tänkt mig hinna med att åka förbi på farfars grav eftersom det är 4 år sen han dog igår och så hade jag tänkt att hinna åka och köpa någon födelsedagspresent åt Tony som fyller hela 10 år på söndag. Vad köper man åt en tioåring? Tips :)

Nu mera två och en halv män!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0