Ny vecka, nya tag.

Nu känns det verkligen som att jag har slutat för dagen. Ligger i soffan och har redan varit på min första lektion och fått redoviningen avklarad som vi tränade inför igår. MVG! Riktigt nöjd. Lärde mig även också om alla revolutioner, fast där i början så kände man sig rätt borta när det visade sig att dem flesta faktiskt kommer ihåg historian från högstadiet?

Nåja, idag har jag endel saker att uträtta. Måste plugga till mitt IOS-prov imorgon, planera fysträningen för killarna som är imorgon och läsa så mycket som möjligt av Anne Franks Dagbok. Det är anledningen till att jag inte gått och lagt mig när jag kom tillbaka från skolan.



Magen kurrar men jag tänkte vänta med mat en liten stund, nu ska ja kika på tv. Allt annat än göra det jag egentligen måste.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,



Roligt att du hittade min blogg.

Gele naglar filar man bort helst på salong så man inte skadar naglarna!

Klart det är ide att göra om dem! Om man får problem med naglarna ska man alltid gå tillbaks där man gjorde dem.

Naglarna blir sköra när man sliter bort dem då tar materialet med sig översta hinnan på egna nageln.

Så det är orsaken till dina tunna naglar låt salongen ta bort dem om du vill det.

Eller låt dem fylla på och behåll naglarna,

Hoppas du blev lite klokare.



Lycka till!

2009-01-26 @ 19:56:48
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Maria

De flesta geler kan inte lösas med aceton men det kan acryl naglar....



2009-01-26 @ 21:15:39
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0