Mongo blogg

Har inte kommit in på bloggen idag, vet inte riktigt vad det har varit för fel. Men shit happens!

Idag har de varit en lugn dag i skolan med den första religionlektionen, jag är verkligen inte med på noterna. Alla kan väldigt mycket från högstadiet och jag kommer inte ihåg någonting, kanske för att de inte intresserar mig så mycket?

Nu ligger jag i soffan och har nyss sett Benjamin Button med O och Anna, den var faktiskt bra men jag var så trött och när de inte var någon text så tappade man handlingen helt för huvudet orkade inte direkt med att tänka genom hela filmen som var 2.45 lång.

Imorogn blir de en till lugn dag i skolan och sen stan en sväng för att uträtta lite ärenden!

Sängen ropar, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0