Modevisning

Nu har jag just kommit ut ur duschen och känner mig som en människa iallafall. Eller inte direkt en människa för jag har snart varit vaken i femton timmar så jag går på slutkraften nu kan man lugnt säga. Mitt hår var så fruktansvärt tjockt efter vi hade tagit ur frisyren så det tog ungef'är en kvart för mig att ens få vattnet att komma igenom hårstrårna. Egentligen tar det väl tre sekunder. Hör och häpna, allt var mitt hår och bildbevis finns!

Modevisningen idag har iallafall varit galet roligt. Det har tagit på krafterna och nervositeten har tagit ut sin rätt några gånger, men ingen trillade av scenen eller gjorde något annat så allt gick hur bra som helst. Självklart finns det bilder med tanke på att alla hade sina kameror med sig, tv och lules tidningar var dära men just nu ikväll har inte jag några bilder faktiskt, men de kommer. Håll ut! :)

Vi har haft modevisningar kl 13,15 och 19. De två första var för elever och lärare på skolan och den sista var för allmänheten. Jag var nog mest nervös på den sista men ändå mest säker på vad jag gjorde om ni förstår. Tjuvkikade ut innan vi körde igång och de var mycket folk. Sen såg jag, Mamma, Pappa, Mormor, Farmor, Maria, Börje och Kina. Kan säga att de knöt de sig i magen och jag ville verkligen göra bra ifrån mig, och de gjorde jag ju såklart också!

Mellan 16-18 hade vi middag, Jag, Sara, Julia, Magda, Stina och Emma var på waldorf och åt som grisar. Vi levde nog om för hela lule också tror jag, men när blodsockret plötsligt steg av maten och tröttheten var på sista kraften så man är precis sådär övertrött då skrattar man åt precis allting! Ungefär såhär lät det:

Jessica: Ni vet djur som parar sig två och två, typ mutterade saker?
Alla: Mutterade, hahahah!
Sara: Ja typ en häst och en åsna, vad är de dom heter nu igen??? .................................. Mulatter??
Alla: HAHAHAHAHAHAHAHA.
Sara:Neeeej!! MULÅSNA



Jag är jättestolt över Sara som lyckades få mig och Julia så fina och alla andra modeller. Snacka om kreativitet! Ljusluktor, träd, svanar och pet-flaskor. Ja allt som finns!

Nu måste jag lägga igen mina ögon om jag ska kunna vara normal imorgon, hoppas ni har haft en lika bra dag som mig! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Tack söta du för en toppenbra och lyckad dag.

Jag somnade direkt när jag la mig och trots att jag sovit i 9 timmar så är jag lika trött idag :P

2009-01-29 @ 20:34:55
URL: http://sosarora.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0