Lista 2008

En lista för 2008 kommer aldrig försent ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gjorde väldigt mycket som jag aldrig gjort förut men de jag kommer ihåg är min sofias och Josses semester i Turkiet!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej hade inga för de var/kommer vara något med mat och träning och det funkar aldrig. Mat är gott! :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja de gjorde det, tyvärr.

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Att hitta mig själv mera, vilket jag gjorde nu i slutet på 2008 så 2009 kommer vara så jäkla bra

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
26 maj, 26 november, 10 december, säkert mera! Datumet camilla kom hem från thailand också efter en 3 månaders semester

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
De lyckliga stunderna när man kände att ingenting kommer kunna stoppa en.

9. Största misstaget?
Tänkte mer på någon annan och dess behov än att tänka på att jag själv måste må bra också

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja  har haft problemen med mina njurar och halsmandlar men det var inget nytt

11. Bästa köpet?
Turkiet resan!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min syster, mera också men det tänker jag inte ta upp hära

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alla gamla goda låtar som spelas varma på sommarfestrarna i Alvik

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare :/

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Brytt mig om de personer som verkligen betyder nå och alltid kommer finnas dära i ALLA lägen

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ödslat mycket onödig energi på onödiga saker

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj plus farmor och mormor. Var även jultomte hos oss, söderberg, johansson och hugosson. Klirr!

19. Blev du kär i år?

Jag var redan kär när året började

20. Favoritprogram på tv?

One Tree Hill

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

22. Bästa boken du läste i år?
Massaj-böckerna. Mia Törnblom

23. Största musikaliska upptäckten?
Jag har ingen aning


24. Något du önskade dig och fick?
Svårt att säga, men de fanns stunder som jag önskade skulle komma och dom kom också!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Mera lyckla

26. Årets bästa film? 
Mamma Mia och SATC


27. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Minns inte själva födelsedagen men jag minns min och camillas födelsedagsfest hemma hos oss i Alvik


28. De bästa nya människorna du träffade?
Madelene utan tvekan!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Myspys


30. Vad fick dig att må bra?
Lyckliga stunder

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen aning !

32. Vem saknade du?
Min syster som man nästan aldrig ser

33. Favorit månad?

Sommaren, sol och värme och turkiet

34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa absolut, det är mycket jag gjort som jag ångrat såhär i efterhand men man lär sig av sina misstag som sagt!

35. Vilka blir dina nyårslöften?
Har inga nyårslöften eftersom ja vet att de inte funkar, mat är som sagt för gott :) haha


Kommentarer
Postat av: Madelene

Aw, jag blir rörd hjärtat!

2009-01-02 @ 22:46:21
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0