IKEA

Idag var Jag, Oskar och Iza på IKEA, Fasen vad mycket det finns dära, omän man inte ska handla något så kommer man inte under 1000 kr för de drar iväg ordentligen. Jag och Oskar fick iallafall med oss lite gardiner, en spegel till hallen, vardagsrumsbord, ljusprylar och en massa annat småtjaffs till köket.
Iza köpte en massa saker till sin lägenhet och Madde bangade.

Ha, Där fick du igen för ikväll! :)
Nej jag skojade bara, så var det inte alls det men man var helt slut efter en hel dag på ikea så de är skönt att bara ta de lugnt i soffan.

Var förbi hos Madelene en sväng ikväll iallafall och gjorde henne sällskap sen så ramlade de in folk och alla blev mer och mer onyktra.
Skönt att man kommer må bra imorgon! :)




Kommentarer
Postat av: Madelene

JAG MÅR BRA JAG OCKSÅ TROTS MASSOR AV VIIIIN! :P



Puss hjärtat.

2009-01-06 @ 13:27:58
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0