Home sweet home

Nu är jag hemma i kära Alvik och tar det väldigt lugnt. Hade prov idag i IOS:en och det gick faktiskt bra med tanka på att jag inte pluggat något och historiaredovisningen igår fick vi MVG på!

Nu ska ja snart äta plättar som mamma lagat och sen blir det fys med killarna och ikväll egen match. Känns kul att för en gångs skull kunna spela. Lite nervös är jag allt fast det kanske beror på modevisningen som är redan imorgon! Tiden går så himla fort, minns i september när jag fick förfrågan om jag ville vara med och då lät de hur kul som helst. Nu är jag mest nervös, men förväntningarna om att de ska vara kul har inte svikit mig. Jag tror på en toppendag imorgon :)

Nu väntar Anne Franks Dagbok på mig.


Synd att man inte har talang för dethär med modevisning, hur man ska gå och allt. Repetitionen missade jag idag så det blir att improvicera imorgon..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Modevisningen kommer gå så bra. Du är ju skitsnygg. Det är ju bara att tuta och köra gumman :)

2009-01-27 @ 20:46:39
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0