Helg

Fredag idag och det innebär godis! Eller hur? ;) Jag vet iallafall att Iza håller med mig ! Hon är allt bra söt, söt som socker.

Skolan idag var också lugn! Samhällslektionen var faktiskt lärorik? Jag har Kjell och man förstår aldrig nå, men idag jobbade vi själva med en massa uppgifter och jag, Sofia och Anna var väldigt flitiga och lärde oss faktiskt någonting.

På hålet var jag på storheden och köpte födelsedagspresenter till min lillebror som fyller 10 år på söndag. Det blev mera kontroller till wii så man ska spela flera stycken och så blev det Indiana Jones på PS. Vilken nörd han låter som när han sitter bara vid tv-spel. Han är en nörd också, men en söt sådan och wii-sakerna har jag mest nytta av tror jag ;) Knallade över till hm sen och fick mig 7 par nya trosor, för hela 79 kr. Vilket kap, nu kommer man känna sig galet sexig, haha!

Nu ska ja laga middag, eller snart iallafall såg just att klockan bara är halv 4. Men fördelen med det är att man orkar proppa i sig godis ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0