Galet

Devar äckligt mycket folk idag på jobbet, visste inte vars man skulle ta vägen och de var precis på fisens mosse att jag fick min lunch innan jag slutade. :) Fisens Mosse är internt och VÄLDIGT kul! Men iallafall så när jag slutade jobbet så sitter Oskar i bilen utanför och de var galet, hade ingen aning om att han skulle komma. Han skulle ju just ha åkt från bengtsfors liksom! Han är allt bra ibland :)

Nu har jag  nyss snaggat honom och de blev mycket bra, 3 mm blev det och de ser ut såhär..


Bilden är från i somras men samma frisyr nu så.


Ikväll blir det bara lugnt och sova tidigt. Jobb hela dagen imorgon och sen födelsedagsmiddag hemma här i Alvik. Pappa fyller nämligen år.

Nu ska ja fortsätta klippa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0