Fredag, helg

Jag måste vara den med snyggast frisyr i hela världen just nu! Eller kanske inte världen, men sverige iallafall :)

Dagen har varit bra. Han med stan på mitt hål och köpte mitt efterlängtade Idomin läppbalsam och äta en god lunch på symphonie :) Gick tidigare från historian för att Sara skulle hinna testa göra min frisyr till modevisningen och den blev riktigt snygg. Tog en massa bilder men kan tyvärr inte lägga upp de nu för de är hemlighetsstämplat till efter modevisningen den 28e. Tyvärr camilla!

Nu har jag dock inte den i håret utan en annan som sara gjorde och den finns bilder på den också men jag lägger upp det senare om ni är nyfiken på att se`?


Nu kurrar det i magen och senare ikväll är det Lets Dance, Kunde inte blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0