Fingervärk

Mina fingrar bara värker hur mycket som helst just nu, har suttit och spelat gitarr sen jag kom hem och det är ett bra tag, men kul vare :) Tar i dom höga tonerna nu när man är själv, måste ju öva på något sätt!

Lugn dag i skolan idag, började med sovmorgon till 12.15 men lunchade med Josse innan. De fick bli min frukost då också, klyftpotatis och biffar. Mums :) Nu ska ja snart ut till alvik och träna, blir att sova dära ikväll också. Imorgon är det skola, ska försöka hinna med en sväng på stan och köpa lite kläder på mitt hål också.


Imorgonkväll blir det after work med brudarna från Turkiet och några till! Riktigt kul, jag längtar hur mycket som helst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0