Afterwork

Hade riktigt roligt igår med turkietbrudarna + madde! Vi började med after work på olivers, en massa mat och gott dricka. Senare bar våra ben oss vidare till Oskar för att ha förfest innan vi drog ut på krogen. Cleo fick det bli igår och det var inget misstag. Var riktigt roligt att dansa loss med Josefin hela natten :)

Nu har jag hunnit städa bort festen, duschat och ätit frukost sen jag vaknade. Det är det mest ansträngande jag har tänkt och göra idag. Annars ska ja bara ligga i soffan och kolla tv, kanske börja läsa min Anne Frank - så var det med det.

Vi tog såklart bilder igår men jag har inte orkat lägga in de ännu så det får bli senare när ork infaller sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0