Vinst

Yes, De blev vinst mot kalix. 87-43. Måste erkänna att de gick väldigt segt där i början men vi kom igång så småningom som tur var.
Dom ska man ta!

Nu sitter jag i soffan med mamma och kollar bingolotto, mys :)
Ska strax få henne att kolla på Holiday med mig och sen blir det sängen på en gång om ja ska orka upp imorgon.
Kl 10.10 ska ja dra tanden och ska tvinga med mig mamma på det också, är skapligt nervös.
När man aldrig dragit en tand, eller haft något hål eller behövt ta en spruta i munnen så är det läskigt.
Man har ju hört olika versioner om att det tar ont och att de inte tar ont.

Jag ser det från den ljusa sidan att jag klarat av att operera bort mandlarna utan större problem
och så har jag också tagit ryggmärgsbedövning tidigare och de ska vara aningen värre! Jag är en hårding.


Såhär ligger man när man tar ryggmärgsbedövning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0