Träningar

Träningen idag gick bra som jag höll i med mitt lag då, vi han dock köra klart det vi skulle lite tidigare och jag drog därför med laget på att köra lite core med mig, musiken var inte den bästa. Kom från min mobiltelefon och övningarna var lite ringrostiga eftersom jag inte kört det på ett tag men ack så roligt det var!

Fick ett riktigt ryck att imorgon kl 12 gå på inpuls och träna body pump. De förstör visserligen mina planer för imorgon så jag får se hur jag gör. Kanske blir att följa Josefin och Sofia till Boden, eller så blir det de gamla planerna med mormor och så måste jag självklart hem och packa. Vi åker ju supertidigt på torsdagmorgon.


















Nu sitter jag och halvkikar på Röd drake och bloggar, kul tjej. Mamma och Pappa har just gått och lagt sig nu när jag tog över tvn, men jag funderar starkt på att ta datorn med mig och lägga mig till rätta i sängen. Hade varit underbart skönt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0