Tröttisch

Fråga mig inte varför jag är vaken nu? Har ingen aning om det och mina ögon är som rullgardiner, faller sakta nedåt och sen så rullar dom upp.

Ikväll blev det tacosmiddag med kicki och sen drog vi oss in mot stan och närmare besämt pontus för att kolla på futsal-cupen. Gick inte så bra för alvik och vi kom oss därifrån vid nio tiden. Förra året var jag ju såklart troget fans också men då gick det betydligt bättre. Inte fick man åka hem och sova då inte, utan kl 12 på natten hade de tagit guld och då var det bara iväg och käka maxmat som var välförtjänt.

Nåja, tillbaka till iår så drog vi oss mot max efter det och sen vidare till Madde där vi surrade av oss lite så tungan slog volter. På tal om de så har jag haft talsvårigheter idag, ingenting som jag har sagt har kommit fram rätt utan alltid någon bokstav fel eller så har jag blivit tje år på nytt. Alltså jag har inte kunnat säga R. Nu kom jag ur balans igen men jag blev riktigt trött iallafall och vi tog vårat förnuft till fånga och åkte hem, men nu är jag vaken iallafall. Chipsmongo.


Bra att veta mitt i natten!
Postisch = Gammeldags peruk, tupé.

Jag trodde de var rinkebys förkortning av posten. Haha! Inga fördommar här inte, men jag borde verkligen vara med i snillen snackar. Iallafall, därutav rubriken tröttisch som för mig är trött.


Kommentarer
Postat av: gumman

hahaha vad du är sööt!

2009-02-05 @ 01:08:08
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Behöver också ett mascara tips, så lämna gärna en kommentar i det inlägget också! =)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 19:28:57
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu! när? har sjukr mycket plugg..

2009-02-05 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0