Träningar

Nu har jag nyss kommit hem från träningen med grabbarna. Det är så jäkla kul att träna dom men ibland får man bara tuppjuck och vet inte vars man ska tavägen. De är ju uppe i varv hela tiden och surrar så man måste säga till på skarpen ibland. Utanför planen är de världens bästa gäng iallafall :)



Snart ska jag iväg på egen fysträning och det känns tungt! Hade hellre legat hemma och somnat tidigt för jag är galet trött känns det som. Jag somnade igår mellan halv 8 och halv 10 och kunde ändå somna hur lätt som helst på kvällen. Förstår inte vad det är, om det är att de är så mörkt eller något men mina ögon vill bestämt falla ihop hela tiden.


Revenge is sweeter then you ever were.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0