Tisdag

Började tolv och slutade två idag så jag är redan hemma. Sitter och äter ett äpple just nu och funderar starkt på att göra mig en kopp te, gott.

Skickade just in judendomen uppgiften till Monica också så den är bortgjort. Endast en lektion imorgon, filmseminarium om filmen vi såg förra veckan, American history X, Kommer gå alla tiders. Det serveras palt imorgon i skolan så lunchen är ett måste och sen så ska jag och mamma umgås med min älskade mormor för hon åker utomlands på obestämd framtid. Får se vad vi hittar på för något, men hoppas det blir nån mat hon lagat iallafall.



Ikväll har grabbarna träning som ja ska försöka hinna på och sen har vi egen träning som jag också ska hålla i. Tur att jag älskar att leda alla olika aktiviteter, jag har en ledarpersonlighet, absolut.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det finns en recension på American history X på datorn hemma. Tänk vad mycket jag har gjort :)

2009-02-17 @ 20:17:46
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0