Tänk efter

På något sätt så gnager de mig inifrån. Inga namn nämda men de har hänt ett fåtal gånger dehära och jag förstår bara inte vars problemet ligger. Nu när jag skriver det i bloggen är det meningen att folk ska förstå, ta åt sig och tänka efter.Detta är ingen lösenordsskyddad blogg.

En blogg är ett sätt att skriva av sig, endel och vad dom gör på dagarna och endel om privat saker i en lösenordsskyddad blogg. I mitt fall spelar de ingen roll om folk läser de ja skriver, jag väljer bara ut det folk kan ta del av och inte det som jag inte vill att någon ska veta, Inte ens mellan raderna.

Jag har min familj och mina bästa vänner till att prata om vad som händer inom mig, och hos dom vet jag att det stannar. I detta fall verkar det ju inte ha gjort det eftersom det blev ett sådant stort problem. Jag tycker personligen det hade varit en sak om det var någonting allvarligt som hade hänt, en familjemedlem som gått bort eller något annat som andra personer ser som ALLVARLIGA.

Bloggen är en internetsida som hela världen kan läsa om de får lust, bara för att man läser betyder det inte att man har det som ett större fritidsintresse att prata om när man umgås med sina nära och kära. I detta fall lägger jag inte ner någon större energi på det som hänt. Förutom dethär inlägget som får sätta punkt till mina åsikter i dethär. Jag vet att jag har rätt, and that's it. (Norrlänningar är inte bra på att skryta, men jag är det iallafall just nu)


De som fick en tankeställare eller har något personligt emot att jag skrev såhära är välkommen att lägga en kommentar eller säga något åt mig så kan jag redigera det. Tack!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där var bra skrivet syster. Mycket klokt faktiskt. Kom det verkligen från din mun? ;) haha

2009-02-04 @ 14:39:13
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad söt du är =)

2009-02-05 @ 22:41:29
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0