Söndag

Kom hem ganska nyligt från jobbet, har gått bra idag men jag har haft otrolig värk i mina njurar och så vidare. Var riktigt jobbigt att stå upp idag även om det bara var ett kort pass. Nu har det iallafall gått över, undra om de är för all panodil eller om det är bättre nu?

Ska iallafall iväg och träna kl 6, känner att jag behöver röra på mig så de kommer bli skönt. Säkert inte så mycket fys idag utan mycket skott istället och det kan jag leva med om inte njurarna börjar värka igen.

Fick just veta av Camilla att Pernilla och Elsa också kommer vara i örebro när jag är där nere så då får jag träffa dem också :) Nu längtar jag ännu mera! Kan de inte bara bli torsdag på en gång så jag får åka härifrån till min älskade syster :)


Andreas och Lars


David


Andreas och Camilla.

Snart får man träffa alla igen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är så fruktansvärt snygg på den där bilden. MUMS!

2009-02-18 @ 11:11:01
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0