Sjuk?

Känner hur magsjukan börjar inta min kropp också, inte bra alls. Hatar att ha magsjuka så får hoppas jag klarar mig. Ska köra på den gamla huskuren och äta 8 stycken vitpeppar så blir inte jag sjuk heller. peppar peppar!

Nu har jag nyss kommit ut från duschen, ska ta och tvätta bort nagellacket nu och göra om mina naglar. Känner att det börjar vara på tiden! Ska ta och smörja in hela kroppen med lite Aloe Vera också, så känner man sig piggare och då blir man inte sjuk :)


Gammal bild på naglarna.

Kommentarer
Postat av: maja

haha jo det är klart! då går du med oss :D

2009-02-09 @ 19:37:29
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nåå har du blivit sjuk du med eller? :/ Jag ringde och berättade för Tony idag att vi planerat att åka och bada, du, jag, tony och andreas en sväng när ni är nere. Så ta med dig baddräkt, eller bikini ;)

2009-02-10 @ 11:28:40
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0