Semlor

Klart det blev en promenad idag, just nu är det bara 12 minus ute så det var skönt. Han dock inte ut medans solen lyste men det gör inte så mycket. Hade en väldigt bra lunch istället :)

Nu sitter jag och lyssnar på beyonce som vanligt, och äter semlor som mamma bakade igår och dricker the. Jag gillar inte alls semlor men hon gjorde två stycken åt mig lite annorlunda för att jag ska kunna äta dom. Inte så goda iallafall, så jäkla sött men de går ner några tugger per dag iallafall.

I eftermiddag är det ingenting planerat förutom min träning ikväll, ska bli skönt att röra på sig lite. Hade väldigt gärna spelat matchen i helgen men självklart jobbar man.



Så ska man hitta en bild på semlor som ser goda ut också, men det går inte för jag ser ingenting gott i semlor !


Kommentarer
Postat av: maja

håller med, semlor är äckligt! men endast bullan är ju god. mamma brukar spara några sådana åt mig ;)

2009-02-16 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0