Rastlöshet

Är rastlös så jag tar och gör en lista :)

ALLMÄNT...

Namn: Jessica
Piercingar: Endast i öronen och det räcker gott och väl Josse ;)
Tatueringar: Nej, men de ska bli en. Nån gång?
Längd: 179
Skostorlek: 40
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: De vet nog alla svaret på redan :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo, och snart gör jag nog de
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Klart ;)
Vilket shampoo använder du: Det är olika, men det är något frisörschampo
Vilken parfym använder du: Hogo boss, DNKY, och nån till.
Vad är du rädd för:  Jag är nog rädd för rädslan att något hemskt ska hända.
Gillar du att tvätta: Jo de gör jag faktiskt
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa, massor.


SENASTE...

Film du hyrde: Jag minns inte? Filmerna kommer konstigt nog från något annat ställe. Snart ska ja se, revolutinary road.


Film du köpte: Köpte?
Låten du lyssnade på:  Beyonce - radio spelast just nu i uppspelningslistan
Låten du hade på hjärnan: Ja vet inte?
Låten du laddade ner: Ingen aning de heller, spotify
Personen du ringde: Pratar med Josse nu :)
TV program du tittade på: 90210
Personen du tänkte på: Syster


FAVORIT...

Mat: Kyckling
Låt: The boy does nothing
Sak att göra: Ta de lugnt, invänta träningen.
Sport: Basket
Dryck: The, bubbelvatten
Kläder: Mjukisar är kanon
Film: Många olika, men mycket skratt och tårar är bra i filmer
Bil: Bmw


ANTAL...

Gånger du varit kär: Riktigt kär är en gång
Gånger ditt hjärta brustit: De vill jag inte ens tänka på ;/
Hjärtan brustit på grund av dej: Ja vet inte, det är nån gång det också tyvärr!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Alla födelsedagar när man var liten plus några andra gånger, jag gillar att synas :)
Ärr du har på kroppen: På vänster arm från en mindre operation, ett från när jag slog hål i knät, under foten när jag trampade in en sten. Ett ärr mitt i pannan från när jag ramlade när jag var liten. Är nog betydligt fler


SENASTE...

Bok du läste: Läser anne-franks just nu, men kommer inte någonstans.
Personen du fick mail av: Minns inte och orkar inte kolla.
Personen du fick brev av: Universitetet
Personen du fick sms av: Josse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var faktiskt ett tag sen, det är träningar eller jobb som kommer mellan hela tiden. Nu nästa vecka när vi åker kommer vi äta tillsammans hela tiden.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Haft en väldigt bra lunch ;) Varit förbi hos Josse, gått en promenad med Kicki och hämtat post på Alviks Trafik.
Var det kul: En lugn och skön dag uppskattas alltid.
Hur tidigt stiger du upp: Idag var det kl 10 annars är det mellan 7 och 12
Gillar du att slåss: Beror på vem man brottas med ;)
Vad ska du göra ikväll: Träna och sova.

Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: Kiwi, Annanas, vissa apelsiner.
Var har du ont: Ingenstans just nu
Använder du hårspray: Jaa, för mycket tror jag.
Kan du stå på händer: Nej, jag är för baktung . Haha
Favorit serie: One Tree Hill


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja faktiskt
Var du glad igår:  Det med.
Känner du någon som jobbar på sjukhus:
Känner och känner, men jag har ju min husläkare som jag ändå kan påstå att jag känner. Gäller Um också? :)
Vad dansar du till: Helst skön, lite äldre musik
Stockholm är: Shopping
Göteborg är: Väldigt vackert
Kan du sjunga: Ne, tyvärr.
Mer värt än guld: Min familj
Spaghetti eller makaroner: Beror på humör
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Ska bli skoj: Åka ner till Örebro nästa vecka!
Ska inte bli skoj: Sakna några här hemma
Sparar till: Lägenheten
Väntar på: Att denhär listan ska bli klar, den var jobbigare än jag trodde.
Pålägg som gäller: Olika, men ost säger jag.
Dagens dryck: Te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0