Outlet

Nu sitter jag här hemma i soffan (Örebro). Har varit och rantat runt med Ida hela dagen igen som vanligt eftersom Camilla jobbar. Idag var nog sista dagen jag träffade Ida innan jag åker hem också och det känns lite tråkigt! Vi har haft väldigt roligt denhär veckan. Men som sagt, jag kommer absolut tillbaka och då får man träffa henne och alla andra igen.

Det vi roade oss idag med var att tvätta och åka till Stadium Outlet där jag fick med mig ett nytt regnställ hem, så jävla snyggt och bra på alla sätt och vis! Lite dyrt men jag kommer ju kunna ha det hela livet om jag inte går upp massa kilon i vikt vilket det är stor risk för denhär veckan. Sen var vi på Lager 157 där det fanns en massa märkeskläder till förmånliga priser också, hittade väldigt mycket snyggt men kände att jag måste hålla i plånboken nu för tusenlapparna har skenat iväg under veckan. Far nog dock tillbaka innan jag åker hem för jag måste köpa något av allt snyggt dära!

Ikväll ska vi bege oss ut mot Striberg så ska jag få träffa Pernilla och Elsa också. Blir där ikväll och kanske vi åker tillbaka imorgon också. Annars så väntar bara fest resten av helgen och det kommer bli hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0