Oseriös

Jag är på ett sånt oseriöst humör, bara skrattar och fnittrar hela tiden! Vet inte riktigt vad det är med mig, haha :)  Antar att jag bara är på väldigt bra humör.

Träningen idag var kul men mina skavsår gjorde det jobbigt för mig, man ser rakt in i foten typ ! haha.

På träningen känner jag hur de luktar hallontårta, not.

Jag (på skämt): Majaaaa! vafan, har du skitit?
Maja: Ja, (som om ingenting.) HAHAH.


Inte för att de gjorde något då maja, ta inte illa upp nu. De var bara så kul att hon hade sånna inre krafter från en sån liten tjej ;)

Sen i omklädningsrummet kom vi in på sången från lejonkungen, fråga mig inte hur. Maja hade iallafall aldrig hört att dom sjunger, baaa pumba! Så hon tyckte de var galet kul. Sen nöffet som pumpa drar, de var lite svårt för maja att få in rythmen så hon fick hålla i sig i bänken. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0