Onödig fakta

Efter vissa klagomål så lägger jag upp ett inlägg såhär på morgonkvisten idag :) Mera blir de inte! Vi har just gjort oss iordning och väntar på Ida. Vi ska dra oss ut på stan och förstöra mycket pengar, sen vid tre kommer Sara och Leo så ska vi gå och äta någonstans. Imorse när jag äntligen orkade ta mig upp ur sängen hade syster gjort en god frukost så det var bara att hugga in på en gång. Jag älskar henne och jag tror jag tänker flytta in under hennes säng.


Vi i Striberg efter vi hade varit och badat.

Igårkväll när Camilla kom hem så for vi och storhandlade på hennes jobb, blev en väldig massa och jag kommer aldrig ha råd att flytta hemifrån om det går såhär mycket mat. Väl hemma kollade vi på Benjamin Button igen och åt chips, popcorn och tacodip. Nyttiga veckan för mig :) Men en go Jessica är en gla Jessica som jag brukar säga!


HAHA!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh fy fan hahahhaha :) Jag döööör!! Chips ikväll igen??

2009-02-24 @ 13:10:02
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/
Postat av: sofia

no var du för söt på den bilden !!:)

2009-02-26 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0