Ny vecka, nya tag

Nu närmar sig resan med stormsteg och jag kunde inte längta mera. Dagarna kommer gå så fort nu innan vi åker så därför känns de lite lättare att vara i skolan och ta hand om pluggandet. Idag stannade jag till och med kvar på alla lektioner fast jag har en väldig massa hål. Sista lektionen visade de sig dock att jag inte hade så jag stannade helt i onödan, nästan.

På lunchen åkte jag och morfar och kollade lufttrycken i däcken på bilen till vi åker och sen så bjöd han mig på lunch. Blev en vanlig god husmanskost, köttbullar och potatis. Sen somnade jag på deras soffa.

Nu kollar jag vänner och ska försöka att sova någorlunda tidigt ikväll, blir nog en film också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0