Nästan helg

Nu har jag nyss ätit varmkorv, och för första gången haft senap till och tyckt de varit gott! :o Förvånad är jag, det är då en sak som är säkert. Måste vara nå skumt för nästa gång kommer jag säkert inte alls vara ett lika stort fan av det.

Träningen ikväll gick bra, skotten gick faktiskt bättre än vad dom brukade så det hade varit underbart om man kunde lira matcherna i helgen när de gick så bra idag. Men jobbar både lördag och söndag så det blir att tjäna pengar istället, men det är inte så dåligt det heller. Snart tar man studenten och ekonomin är lika med noll.

Nu ska ja se om de är någon rolig film på tv, eller någon film alls annars lägger jag igen mina gröna och tackar för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0