Min semester

Tre dagar av min semester har bara flugit förbi och flera dagar ska de bli som jag hoppas blir precis lika roliga! Just nu sitter vi tre i soffan och bara tar det lugnt, slöare personer får man leta efter. Även dem som kan vara mera bakis än oss? Andreas hade nämligen sin 30-års fest för kompisarna igår. Har nog aldrig haft så roligt! Alla hade hur kul som helst, var lagomt glada i hatten och ingen tittade på klockan på hela kvällen. Efter tolv så kom vi på att vi måste dra oss ut på krogen iallafall så vi tog oss iväg tillslut efter många om och men.

Dagarna har sett ut så att: 

Torsdag: Kom fram på kvällen, åt paj och spenderade kvällen ute i striberg där vi skulle övernatta familjen Fredriksson & Andersson.

Fredag: Den stora dagen, Andreas dag! Paketöppning och tidig uppstigning. Gubbarna/Killarna drog på sina affärer, sånt som vi kvinnor inte ville på. Vi drog och kollade på lägenheten Camilla och Andreas köpt och sen till marieberg för att gå på IKEA och skopunkten. Det blev lite inhandlat på IKEA för mig till min lägenhet och även två par sommarskor från skopunkten.

Tillbaka till lägenheten för alla och sen gick vi och åt på restaurang, åt och drack gott. Vidare till strike senare där vi bowlade! Alla hade skrytit om sina talanger under dagen och sen gick de som det gick. Jag slutade på en 3:e plats iallafall!

Lördag: Uppstigning i ottan, igen! Inte min starka sida det. Jag, Camilla, Andreas och Tony for till gustavsvik och badade. Sveriges största äventyrsbad. Precis som i Pite förutom att vildforsen var väldigt mycket bättre! Efter badet drog vi till striberg för att fira Andreas igen med släkten, smörgåstårta och tårta, Gott. Blev dära i några timmar men jag somnade i soffan större delen av tiden. Jag behöver mina 15 timmar per natt..

Vid 5 åkte vi in till stan och gjorde oss iordning för festen. Folket trillade in och vi var väl omkring 15 personer. Hade så fruktansvärt roligt och det var kul att träffa alla nya människor, samt David och Larsa igen :)

Söndag: Vaknade vid 11, städade undan alla flaskor och drog till max för att mätta våra omtumlade magar. Stannade även och kollade på lite derby fotboll efter det och nu sitter vi bara i soffan som sagt. Äter godis och dricker cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0