Min dag

Har vi tagit studenten eller ska vi ta den till våren? Jag kan allvarligt inte svara på det, sovmorgon hela tiden, en lektion och läxa? vad är det? Fast dethär ska jag väl ta med en nypa salt, snart slår de väl till mig som en spark i röven och så är man igång igen.



Nåja, idag har jag varit med Madde, Lisa och Lily en sväng, sen iväg och ätit lunch med Iza och Oskar och sen på stan. Kvällen spenderades med att titta på plannja, ej allt för intressant och man blir endast intresserad när de är två mintuer kvar av matchen, de förlorade iallafall!

Nu ska ja snart sova och längta mig bort till mitt uppdrag imorgonkväll och sen ser jag bara resan framför mig!
Fest och ledighet ett bra tag framöver och sen ett extrabesök som kommer efter några dagar. Åååh, vad jag längtar. Dethär kunde inte sitta bättre just nu. Lycklig tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0