Lista

Camilla och Andreas har gått och lagt sig, jag är lite trött men kan sova hur länge ja vill imorgon så jag slänger in en lista :)

Hur gammal är du om fem år?
23

Vem spenderade du minst två timmar med idag?
Camilla och Andreas

Hur lång är du?
179 cm

Vad ser du mest fram emot inom de kommande sex veckorna?
Jag vet inte riktigt, undra vad som händer då? Har ingenting speciellt planerat förutom att fortsättningen på denhär resan ska bli så bra som möjligt.

Vilken är den senaste filmen du såg?
Vi såg Beck - Advokaten ikväll

Vem var den senaste personen du ringde?
Kollar i samtalslistan och där visar det Andreas

Vem var senaste personen som ringde dig?
Kollar i samtalslistan igen som visar J

Vad var det senaste sms:et du fick?
Från  Josse, snart kommer hon!

Vem var den senaste personen som pratade in ett meddelande till dig?
Ojdå, det var länge sen. Måtte nog vara pappa.

Vad föredrar du; att skicka sms eller att ringa?
Beror på om det är mycket jag vill ha sagt, då ringer jag.

Vad gjorde du mitt på dagen igår?
Sov i soffan i Striberg och firade Andreas med hans släkt

Är dina föräldrar gifta/separerade/skiljda?
Gifta

När var den senaste gången du såg din mamma?
Igår

Vad för färg har dina ögon?
Gröna

Äger du ett par tofflor?
Svar: Ja

Vad har du på dig just nu?
Mjukisbyxor och min gröna adidas!

Vilken är din favorit-julsång?
Bra fråga, jag vet inte riktigt. Gillar det mesta faktiskt.

Vilken är din minst populära favoritplats?
Mina favoritplatser är sängen och soffan. Då kommer nog soffan på andraplats.

Välj ett av dessa följande länder; Afrika, Nya Zeeland eller Japan:
Afrika

Var tror du att du kommer att vara om 10 år?
Då är jag 28 år, det är väldigt svårt att säga men jag är färdigutbildad och har en karl, förhoppningsvis barn också.

Sätter du på brun-utan-sol eller solar du tills du får din bränna?
Jag solar helst

Vad fruktade du skulle komma och ta dig på nätterna när du var liten?
Något monster av något slag, var fruktansvärt mörkrädd så ville alltid ha en lampa tänd så ja såg runtomkring mig.

Vad var det senaste som verkligen fick dig att skratta riktigt ordentligt?
Idag när vi gick från max, jag var less!

Hur många teveapparater finns i ditt hus?
4 stycken

När hamnade du senast i ett argument?
Bra fråga, minns inte riktigt.. Har bara haft ett leende på läpparna sen jag kom hit i torsdags och mitt minne fungerar bara i 2 dagar åt gången ungefär.

Har du en bärbar eller en stationär dator?
En bärbar

Sover du naken eller med kläder på?
Det är olika, beror på vem jag sover med.

Vad för färg har väggarna i rummet du befinner dig i?
Ljusgröna

Hur många kuddar sover du med?
2 stycken

Vilken är din favoritårstid?
Sommar

Vad gillar du med hösten?

Fina färger ute plus att allting återgår till det normala.

Vad gillar du med vintern?
Snön, skoter, tofflor mm. Ingen örebroare vet hur man ska te sig när det är snö ute! De blir helt förvirrade, kul att se.

Vad gillar du med sommaren?

Solen, sommarkläderna och ledigheten

Vad gillar du med våren?
Alla sommarskor som man köpt på senvintern som man äntligen får plocka fram.

Hur många landskap har du bott i?
1

Vilka landskap har du bott i?
Norrbotten

Föredrar du strumpor, skor eller barfota?
Sockar

Är du en social person?
Ja, väldigt framåt.

Vad var det senaste du åt?
Popcorn med grillkrydda. Camilla har fått någon ide om att det var gott. För er som vill veta var det sjukt gott!

Har du någonsin ätit sniglar?
Nej

Vad är din favoritglass?
Skålglass, vanilj. Glasspinnar ligger 88an högt upp.

Vad är din favoritdessert?
Glass av något slag.

Har du druckit en Shirley Temple?
Hehe tror inte de? Ska googla på det, vänta.....Tyvärr!

Gillar du kinesisk mat?
Ja

Gillar du kaffe?
Nej

Hur många glas vatten dricker du normalt per dag?
Räknar dom inte, ibland mer och ibland mindre.

Vad dricker du på morgonen?
Juice, eller berocca.

Hur ofta duschar du?
Beror på, men de blir varje dag.

Sover du med näsan mot väggen eller vänd mot resten av rummet?
Sängen står i mitten men jag ligger på högersidan iallafall.

Vet du hur man spelar poker?
Klart ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0