Ledig

Ja, vad har jag att berätta om egentligen :) Inte så mycket! Är ledig idag och det känns väldigt skönt, ska bara ta de lungt och försöka ta mig ut i det fina vädret, omän det är 24 minus!

Igår var jag som sagt hos en spådam och spådde mig! Hon hade en hel del intressanta saker att säga. Många tror det är bara är svammel men vissa saker fick mig verkligen att tappa hakan. Det ser då ljust ut :) Vet inte riktigt hur mycket jag ska tro på det, men när saker stämnde helt otroligt bra fick det mig att ändra inställning och tro på dethär hur mycket som helst. Ska ändå försöka ta det med en nypa salt för att inte bli besviken, men ändå.

Nu ska ja kliva upp och äta frukost, sängen är allt för skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0