Idag är ingen vanlig dag

För det är Tonys födelsedag. Hurra hurra hurra.
Han blir faktiskt 10 år och det är svårt att förstå, tiden går så fort och han är fortfarande 3 i mina ögon :)




Känns som vår idag. Det är riktigt bra väder ute, kanske lite kallt för att vara vår men solen lyser som aldrig förr. Hade velat gå ut men har inte blivit något av det och nu har solen redan börjat gå ned. Ikväll har vi match mot Kalix, hemma. Håller tummarna för att de går bra. Ja vet att de kommer gå bra :)


Imorgon ska ja dessutom och dra en tand, hoja! Jag längtar inte men jag hoppas de går bra. Nå vet ja att ja överlever iallafall.



Snart kommer lite släkt och då blir det nog ännu mera tårta och sen köttsoppa till middag. Nu ska ja föra över låtar till uppvärmings usb-minnet innan jag glömmer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0