Högskoleprov

Nu har man anmält sig till att göra detdära provet. Kommer nog gå väldigt dåligt, typ 0,1 poäng eller nå sånt. Men det är alltid nå och då har jag gjort det iallafall. De behövs nämlingen till mina utbildningar som jag vill söka. Har faktiskt kommit fram till att det finns någonting mer som jag väldigt gärna vill bli men får inte söka in till det ännu :)

Just nu är jag så sjukt motiverad till att plugga vidare och få ett riktigt jobb, men såntdär går i vågor. Idag känns bara allting väldigt bra.

Träningen med killarna gick fint, jag och Eva improvicerade väldigt mycket men det blev bra iallafall. Var riktigt trött när vi åkte och tänkte bara skjutsa dit Tony men när man kommer dit så blir man så pigg och glad av att bara se ungarna ha så mycket energi så jag blev kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0