Fredag den 13:e

Har inte kommit in på bloggen nå mer igår så kommer ett inlägg nu.

Idag är det otursdagen men jag kan säga att min dag inte alls har varit dålig! Den har varit så nära inpå perfekt som möjligt och de gör mig glad :) Kvällen blir bara att ta de lungt eftersom jobb väntar imorgon, inte ett så långt pass så jag överlever det. Sen imorgonkväll har jag bjudit in mig på en filmkväll med godsaker hoppas jag på? :)


And though there are times when I hate you
Cause I can't erase the times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you its pains me to say
I know I'll be there at the end of the day

Alla ord!

Kommentarer
Postat av: maja

jag börjar äta godis imorgon, så vi måste köpa det! haha :D

2009-02-13 @ 16:02:58
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0