Fest

Ja då har Andreas farit på match, Camilla jobbar och Ida är på kalas med Klara och sen ska hon också jobba! Jag är bara själv till fyra för då kommer Camilla och Andreas tillbaka så jag vet nog att jag klarar mig. Ska ta ett långt bad och göra mig fin inför festen ikväll, längtar. Tror de kommer bli riktigt roligt ikväll igen.

Trodde inte jag hade förstört så mycket pengar här nere, men när summan av kardemumman kommer fram så har jag faktiskt det. Det jag har shoppat är(mat och andra nödvändigheter är inte inräknat), med resevartion för tillägg:

- Regnställ
- Puder
- Läppstift
- Deodorant
- Stay ups
- Necessär
- Studentklänning
- Ansiktsmask på tub

Dock inga kläder som jag kommer ha på mig i vardagen, vad jag minns nu iallafall. Har bara inte hittat något som jag velat ha, men en hel massa andra bra saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0