Död

Jag är helt knäckt. Måste nog ta och inse att jag inte är stålkvinnan och kan inte jämt fara omkring i 180 och tro att jag ska hinna med allt jag vill. Sovit två timmar inatt, jobbat 15 timmar och varit ut med Sara och Sandra igår tar verkligen på krafterna.

Helgen på jobbet har iallafall varit tokig. Förlite personal och hundra småbarn, minst! Det måste nog bero på vädret att alla tänker samma sak och tycker det är kul att komma och terrorisera oss på Leklandet. Klimatförändringar snackas det om. Ja tror nog de stämmer, vädret skiftar hela tiden.

Nu vill jag iallafall somna till tvn men jag är för trött för att sträcka på mig och slå på tvn som är mindre än en meter bort. Då är det illa..

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0