Alla hjärtans dag

Kanske en lite överskattad dag men jag gillar den ändå. Idag har iallafall varit en jättebra dag, har gått som ett fån hela dagen med världens leende fastklistrat på läpparna. Folk måste trott att jag varit knäpp eller nå men jag vaknade på rätt sida, som förövrigt är vänster för mig då ;)

Dagen till ära har jag ännu bara jobbat men ikväll blir det mys med film och massa godsaker, håller tummarna för en bra kväll. Jobbar imorgon igen också men dock ett lika kort pass som idag så det kommer gå fint.

Nu håller vi tummarna för att min dag fortskrider lika bra som den gjort. Mysmiddag med familjen nu. Älskar min familj! :)

Längtar ihjäl mig till Örebro också, pratade med David nyss och det känns som att de var länge sen man träffade han. Dock lika länge sen jag träffade Camilla och Andreas så det ska bli underbart att träffa alla igen . ♥




I got my angel now.


Kommentarer
Postat av: spiderchik

jag har med haft en najs dag =)



ha en trevlig kväll också då =)

2009-02-14 @ 19:01:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh vad jag saknar dig

2009-02-15 @ 12:29:28
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0