Alena

Nu är man alldeles ensam, har iofs varit det hela dagen, eller från kl 12 för då började Camilla jobbet. Fast jag klarar mig. Har hunnit med en massa plugg, bland annat en svenska uppgift och nästan skrivit klart min projektarbeterapport. Ringde nyss ett samtal också och fick min referent! Nu är jag verkligen på gång känns det som.

Snart kommer Andreas hem och då blir det att sätta igång med maten, frågan är bara vad vi ska tillaga. Camilla kommer vid 7 och då ska vi åka och storhandla. Det ekar i kylen, inte riktigt men nästan. Imorgon hörde jag det talas om stan med Sara, Ida, Klara och Camilla.

Letar även hemresor men de ser ut som att de går som smör i solsken så jag kanske måste stanna hära, för alltid ? Inte helt fel det. Jag trivs i Örebro, fast att jobb hade inte varit helt fel hära just nu.


Ska leta reda på deras kamerasladd också tror jag så får ni se lite bilder från dagarna som varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0