Fotobok

Har sett på lite bloggar här och var att man kan få en fotobok från Fuji om man har en blogg osv. Tyckte de lät toppen och jag hade verkligen älskat att ha en själv! :)

Gav bort en till Kicki på hennes 18årsdag och det uppskattades, nu fattas det bara att jag har en alldeles egen, då är lyckan fullständig. Kommer fylla boken med bilder från hela mitt lååånga liv som jag levt än så länge, om de nu blir nå längre.

Ringde läkaren tidigare idag och jag har tydligen svininfluensan så om jag nu ska vara isolerad i några dagar så kan det vara kul att ha fotoboken att pyssla med :)





Pga av ett stort missförstånd så måste jag klargöra detta, läkarna antar att jag har svininfluensan och att dom jag umgåts med den senaste tiden måste få reda på de därför står det sådär. Ni som står mig närmast har även fått det bättre förklarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0